Om de lancering van de nieuwe Toyota C-HR te vieren, heeft Toyota besloten om de beste stadsfotografen vanuit Europa op de proef te stellen. Ze moesten de sfeer van de stadsomgeving vastleggen met behulp van de Toyota C-HR.

Op 26 en 27 november 2016 kwamen Instagram-gebruikers en fotografen uit heel Europa bijeen in Madrid voor een unieke samenwerking.


De opdracht was om foto's van de nieuwe Toyota C-HR in een stedelijke omgeving te nemen. Ook moest er rekening worden gehouden met het reflectieprincipe dat aan bod komt in onze Europese televisiespot


Op één dag tijd reden de fotografen doorheen de straten van Madrid op zoek naar de perfecte foto. Het resultaat is een verzameling van 24 foto's die elk het ontwerp van de auto op een zeer persoonlijke en creatieve manier vastleggen.

19 Instagram-gebruikers en fotografen afkomstig uit 13 verschillende landen gingen de uitdaging aan. Ze werden geselcteerd op basis van hun individuele creatieve aanpak en hun beeldtaal. Al was de focus op creativiteit gelegd, de belangrijkste uitdaging bleef het trouw blijven aan hun persoonlijke stijl.

Het weekend was succesvol ondanks de uitdaging, het rijden door de stedelijke jungle van Madrid en de moeilijke weersomstandigheden. Maar geen enkele uitdaging is te groot voor onze stedelijke fotografen. Bekijk hun verhaal hieronder.

Vanaf 1 februari zal een selectie van 24 foto's samen met een Toyota C-HR worden tentoongesteld op de Rendez-Vous Toyota, een Europees evenement van Toyota dat op de Champs Elysees in Parijs zal plaatsvinden.

Meer over de Toyota C-HR

Cookiebeleid op www.toyota.be

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.