MyT Connected Services bestaan uit de TOYOTA MyT-app en MyT Multimedia. Elk pakket heeft zijn eigen functies en moet apart worden geactiveerd.
U kunt ook kijken of de gegevens van uw laatste rit op het startscherm van de app worden weergegeven. Dat is een snelle manier om te controleren of MyT Connected Services actief zijn.
Als u niet zeker weet of uw MyT Connected Services zijn geactiveerd, selecteert u eerst de juiste auto in ‘Mijn garage’ en klikt u vervolgens op ‘Connected Services Center’. Selecteer ‘Connected Services’ op het tabblad ‘Beschikbaar’ en volg de stappen om de Connected Services te activeren die voor uw voertuig beschikbaar zijn.
Om Toyota Online te activeren, verbindt u uw smartphone met uw auto via Bluetooth- of wifi-tethering. Klik vervolgens op het tabblad ‘Setup’. Klik eerst op het tabblad ‘Online’ en dan op het tabblad ‘Toyota Online’ en kies dan een bestaand account. Voer uw MyT-inloggegevens in.
Na het invoeren van uw gegevens begint uw termijn van 3 jaar gratis service. U kunt de einddatum van uw MyT Multimedia-abonnement controleren via het MyT-klantenportaal.
Als u geen bestaand account hebt, kunt u er direct een aanmaken in uw auto door de optie ‘Nieuw account’ te kiezen.
Op voertuigen die zijn uitgerust met Toyota Smart Connect kunt u de QR-code op het multimediascherm eenvoudig scannen met de TOYOTA MyT-app of anders handmatig invoeren in de app. Activeer vervolgens de smart services in het Connected Services Center van de TOYOTA MyT-app.
Meer informatie vindt u in onze handleidingen.
- Connected Services activeren
- Online Navigation Connected Services activeren
For more information please see our How-to-guides;