1. Owners
  2. Connected Services
  3. Update

My Toyota

Update Touch 2 en F.A.Q.

Vind hier antwoorden op verschillende vragen over het My Toyota portaal. Ontdek hoe uw multimediasysteem updaten dankzij deze instructievideo.

Instructievideo


Deze video zal u helpen om uw Touch 2 multimediasysteem na verschillende eenvoudige stappen te updaten.

Op zoek naar een antwoord ? Ontdek hier onze meest gestelde vragen en antwoorden i.v.m. uw My Toyota account.

 

Hoe maak ik een My Toyota account aan ? 

  1. Klik op de knop "My Toyota" in de rechterbovenhoek van uw scherm. 
  2. Klik nadien op de knop "Inloggen / Zich inschrijven"
  3. Op de volgende pagina,klik dan op de rode knop "Zich inschrijven" en volg de instructies.
  4. U zal dan een bevestigingsmail krijgen met daarin een link om uw My Toyota account te activeren.


Ik kan me niet meer inloggen op mijn My Toyota account omdat ik mijn paswoord ben vergeten. Wat moet ik doen ? 

  1. Ga naar uw My Toyota portaal en klik op "Inloggen / Zich inschrijven"
  2. Klik nadien op"Uw wachtwoord vergeten ? Klik hier om het terug in te stellen."
  3. Voer uw e-mail adres in en druk op de rode knop "Stuur e-mail".
  4. U zal dan een mail krijgen met daarin een link om uw paswoord te resetten. 


Bij het inloggen op mijn Toyota account krijg ik de melding : « De gebruiker maakt deel uit van een ander gebied. Gelieve de login gegevens te gebruiken van het gekozen gebied». Wat moet ik doen ?

  1. Uw account werd waarschijnlijk via een Toyota website van een ander land aangemaakt. Kijk opnieuw goed na of de ingevoerde login gegevens juist zijn en kijk na of uw account effectief werd aangemaakt via www.toyota.be.

 

Bij het inloggen op mijn Toyota account krijg ik de melding : « Gelieve geldige login gegevens in te voeren » Wat moet ik doen ?

  1. Kijk opnieuw goed na of de ingevoerde login gegevens juist zijn. 
  2. Indien uw account voor mei 2017 werd aangemaakt, vul uw bestaande gegevens in (gebruikersnaam + wachtwoord) om u aan te melden. 
  3. Lees aandachtig het bericht en aanvaard de algemene voorwaarden. 
  4. Uw account werd succesvol gemigreerd.
  5. De gebruikersnaam om u in te loggen vanuit de wagen is zichtbaar vanaf uw profiel. Uw wachtwoord blijft dezelfde

 

Bij het inloggen op mijn Toyota account krijg ik de melding : « Gelieve een geldig paswoord in te voeren ». Wat moet ik doen ?

  1. Kijk grondig na of uw paswoord juist is ingevoerd. Desnoods kunt u het tweede punt hierboven raadplegen .

Bij het registreren van mijn multimediatoestel wordt er een apparaatnummer gevraagd. Waar kan ik deze terugvinden ? 

  1. Het apparaatnummer kan in het multimediatoestel van uw voertuig worden teruggevonden onder : SETUP => GENERAL => SYSTEEM INFORMATIE



Bij het updaten van mijn Touch 2 multimediasysteem heb ik de keuze tussen een versie die endigt met letter "L" en een versie die eindigt met letter "H". Welke van beide moet ik kiezen ? 

  1. Indien u over een Toyota Touch 2 with GO beschikt, kies dan letter "L"
  2. Indien u over een Toyota Touch 2 with GO Plus beschikt, kies dan letter "H"

Hoe weten of ik over een Toyota Touch 2 with GO of een Toyota Touch 2 with GO Plus multimediasysteem beschik ?

  1. De software versie van uw systeem kan in het multimediatoestel van uw voertuig worden teruggevonden onder : SETUP => GENERAL => SYSTEEM INFORMATIE
  2. Indien de versie een "L" (low) bevat, beschikt u dan over een Toyota Touch 2 with GO.
  3. Indien de versie een "H" (high) bevat, beschikt u dan over een Toyota Touch 2 with GO Plus.

 

Mag ik rijden terwijl mijn Touch 2 multimediasysteem wordt geupdated ? 

  1. U mag gerust rijden terwijl uw multimediasysteem wordt geupdated De motor moet blijven draaien om de energie van uw batterij de besparen.

 

 

Ik heb recht op de 1/3/5 jaar gratis connected services( 1Y/3Y/5Y mapcare & services). Wanneer ik een update of connected service probeer aan te kopen wordt deze als betalend aangetoond. Wat moet ik doen ?

  1. Kijk grondig na of u wel recht heeft op gratis updates connected services
  2. Doe alsof u deze wenst aan te kopen en klik op "Kopen"
  3. De update of connected service zal dan aan 0 € worden aangeboden.