• alle voorziene onderhoudsbeurten zoals die in het onderhoudsboekje beschreven zijn;
• alle mechanische en elektrische herstellingen die nodig zijn in het kader van een normaal gebruik van het voertuig, met uitsluiting van de vervanging van banden;
• sleping tot de dichtstbijzijnde Toyota-hersteller in België of in het Groothertogdom Luxemburg; deze service wordt gedekt door Eurocare tot vijf jaar na de begindatum van de waarborg, voor de voertuigen die gedekt worden door een verlengde waarborg tot 5 jaar.
Een FSP dekt dus de financiële uitgaven voor
• alle door de constructeur voorziene onderhoudsbeurten
• alle vervangingen van slijtage-onderdelen (met uitzondering van de banden)
• de extra waarborgdekking voor die incidenten die wel in 3 jaar fabriekswaarborg gedekt zijn, maar niet in 5 jaar waarborg
• De indexatie van de stukprijzen, de werkuren en de olie,
Wanneer kan een FSP contract aangegaan worden?
• hetzij bij de aankoop door de klant van het nieuwe voertuig (ten zeerste aan te raden!);
• hetzij binnen de drie maand na de eerste inschrijving;
• maar in ieder geval vooraleer het voertuig 15.000 km heeft gereden.
Met een Full Service Plan rijdt u dus zonder zorgen
Geen onaangename verrassingen: Laat uw onderhoud doen bij een Erkend Toyota Servicepunt en u zult niets moeten betalen.
Calculator Full Service Plan
Gebruik de calculator om de prijs van uw Full Service Plan te simuleren.