FAQ

Wij stellen alles in het werk om uw veiligheid te garanderen, met inachtneming van de veiligheidsinstructies tegen covid-19

Welke diensten worden er op dit moment nog aangeboden?

Onze officiële Toyota service punten blijven open voor:
  • Onderhoud
  • Bandenwissel
  • Technische controle
  • Koetswerkherstellingen
Het is echter verplicht om hiervoor een afspraak te maken vooraleer naar de garage te gaan. U kan deze afspraak rechtstreeks met hen maken (mail adres, contactnummer op hun websites). Als u andere vragen hebt i.v.m. naverkoop (multimedia, MyT, map updates, adreswijzigingen, …) aarzel niet om hen rechtstreeks te contacteren.
Aangezien onze ateliers open blijven voor alle interventies, onze garantieregels, hybride batterij checks, hernieuwing van de wegbijstand (Eurocare) contracten blijven geldig.

Kan ik nog naar de showroom komen?

De showrooms van onze erkende dealers zijn op afspraak GEOPEND. Onze verkopers zijn beschikbaar als u vragen hebt over de Toyota-modellen waarin u geïnteresseerd bent. Neem gerust contact met hen op of maak een afspraak op hun websites om een proefrit of offerte aan te vragen, de levering van uw reeds bestelde auto te volgen of andere vragen te stellen.

Welke maatregelen worden er genomen tegen het COVID-19 virus?

  • Vermijd het schudden van handen met de klant of adviseur
  • Besteed bijzondere aandacht aan mensen met een verhoogd risico
  • Geen contact met kinderen om het verspreiden te voorkomen
  • Social distancing minimum 1.5 meter afstand houden
  • Mondmaskers type FF2 of FFP3 worden gebruikt
  • Handschoenen om besmettingen te voorkomen
  • Vervangwagens en takelwagens worden ontsmet na elke rit

Blijft mijn Eurocare Bijstand beschikbaar?

De pechhulp blijft beschikbaar bij immobiliteit door te bellen naar nummer 0800/99955. Nadat u de taal hebt gekozen, kiest u optie 1 waardoor u wordt doorgeschakeld naar onze wegbijstandspartner Allianz.

Is een annulering van mijn bestelling door overmacht mogelijk?

Het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum, als gevolg van de maatregelen die door de overheid werden genomen ter bestrijding van het COVID-19 virus, als overmacht kan worden ingeroepen. Als gevolg kan de klant het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum door de Verdeler, niet als geldige reden opgeven om de verkoopovereenkomst eenzijdig en zonder schadevergoeding te verbreken.

Blijven de technische keuringen open?

Ja, de technische keuringen blijven open.

Toyota check
Zijn er nog aanvullende of dringende vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de volgende kanalen:
  • E-mail: info@toyota.be
  • Telefoonnummer: 0800 999 55
  • In het buitenland: +32 2 386 76 81

Meer weten over Toyota

Geboren uit de WRC | De nieuwe Toyota GR Yaris Geboren uit de WRC | De nieuwe Toyota GR Yaris Maak kennis met de nieuwe Toyota GR Yaris. Deze auto is ontwikkeld met de kennis van het World Rally Team van TOYOTA GAZOO Racing en heeft een nieuwe GR-vierwielaandrijving.  Toyota Yaris : Auto van het Jaar 2021 Toyota Yaris : Auto van het Jaar 2021 De gloednieuwe Toyota Yaris is uitgeroepen tot Europese Auto van het Jaar 2021! Zij vertrouwen op de wereldleider in Hybride. Zij vertrouwen op de wereldleider in Hybride. 92% van de bestuurders van een Toyota Hybride zou opnieuw dezelfde keuze maken! Ontdek waarom. Toyota presenteert: Driven Toyota presenteert: Driven Gedreven is een reeks verhalen over mensen en wat hen drijft in hun persoonlijke leven. Een drang om te winnen. Een drang naar perfectie. Een drang naar avontuur.