FAQ

Wij stellen alles in het werk om uw veiligheid te garanderen, met inachtneming van de veiligheidsinstructies tegen covid-19

Welke diensten worden er op dit moment nog aangeboden?

Onze officiële Toyota service punten blijven open voor:
  • Onderhoud
  • Bandenwissel
  • Technische controle
  • Koetswerkherstellingen
Het is echter verplicht om hiervoor een afspraak te maken vooraleer naar de garage te gaan. U kan deze afspraak rechtstreeks met hen maken (mail adres, contactnummer op hun websites). Als u andere vragen hebt i.v.m. naverkoop (multimedia, MyT, map updates, adreswijzigingen, …) aarzel niet om hen rechtstreeks te contacteren.
Aangezien onze ateliers open blijven voor alle interventies, onze garantieregels, hybride batterij checks, hernieuwing van de wegbijstand (Eurocare) contracten blijven geldig.

Kan ik nog naar de showroom komen?

De showrooms van onze erkende dealers zijn op afspraak GEOPEND. Onze verkopers zijn beschikbaar als u vragen hebt over de Toyota-modellen waarin u geïnteresseerd bent. Neem gerust contact met hen op of maak een afspraak op hun websites om een proefrit of offerte aan te vragen, de levering van uw reeds bestelde auto te volgen of andere vragen te stellen.

Welke maatregelen worden er genomen tegen het COVID-19 virus?

  • Vermijd het schudden van handen met de klant of adviseur
  • Besteed bijzondere aandacht aan mensen met een verhoogd risico
  • Geen contact met kinderen om het verspreiden te voorkomen
  • Social distancing minimum 1.5 meter afstand houden
  • Mondmaskers type FF2 of FFP3 worden gebruikt
  • Handschoenen om besmettingen te voorkomen
  • Vervangwagens en takelwagens worden ontsmet na elke rit

Blijft mijn Eurocare Bijstand beschikbaar?

De pechhulp blijft beschikbaar bij immobiliteit door te bellen naar nummer 0800/99955. Nadat u de taal hebt gekozen, kiest u optie 1 waardoor u wordt doorgeschakeld naar onze wegbijstandspartner Allianz.

Is een annulering van mijn bestelling door overmacht mogelijk?

Het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum, als gevolg van de maatregelen die door de overheid werden genomen ter bestrijding van het COVID-19 virus, als overmacht kan worden ingeroepen. Als gevolg kan de klant het niet respecteren van de uiterste leveringsdatum door de Verdeler, niet als geldige reden opgeven om de verkoopovereenkomst eenzijdig en zonder schadevergoeding te verbreken.

Blijven de technische keuringen open?

Ja, de technische keuringen blijven open.

Toyota check
Zijn er nog aanvullende of dringende vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de volgende kanalen:
  • E-mail: info@toyota.be
  • Telefoonnummer: 0800 999 55
  • In het buitenland: +32 2 386 76 81

Meer weten over Toyota

TOYOTA GAZOO Racing: autosport-DNA in de showroom TOYOTA GAZOO Racing: autosport-DNA in de showroom TOYOTA GAZOO Racing, dat zijn de raceactiviteiten van Toyota. In het zog van de racesuccessen vervoegt de nieuwe Corolla GR Sport de familie. Meer dan 20 Toyota's in de familie! Meer dan 20 Toyota's in de familie! Daniel Debacker en zijn echtgenote Béatrice bestelden hun eerste Toyota in 1972 en zijn dit jaar aan hun 17e exemplaar toe! Betrouwbaarheid is voor hen de belangrijkste kwaliteit van het merk. Geen wielrennen zonder Toyota-vloot! Geen wielrennen zonder Toyota-vloot! Sinds 2018 is Toyota logistiek partner van de Koninklijke Belgische Wielrijdersbond en beschikt de wielerbond over een twintigtal Toyota’s die zijn werking ondersteunen. Bondsvoorzitter Tom Van Damme maakt na een jaar een evaluatie. Kies voor de marktleider van de hybrides Kies voor de marktleider van de hybrides Als marktleider van hybridevoertuigen perfectioneerden we onze wagens om u een onovertroffen gamma hybridemodellen voor elke levensstijl voor te stellen.